Back to top.

woodmeat:

stylishteenager:

aliwav:

excuse me

👀

nigga………………….

09.17.14 32400

robregal:

Just another day in this rap life.

09.17.14 38

05550-045:

I look so tired.

Gorgeous*

09.17.14 24
Zoom
09.17.14 44100
Zoom
09.17.14 773

imsoshive:

Me: *posts selfie*

Y’all:

09.17.14 215

kngshxt:

NBA 2K15 will have facial scanning for MyCareer & MyGM. 

Will be available on PS Camera and Kinect.

October 7, 2014

Bruh…

09.17.14 49
Zoom thisshitfunny:

madredenutrias:

Wait. … wait…

don’t do that stop doing that

thisshitfunny:

madredenutrias:

Wait. … wait…

don’t do that stop doing that

09.17.14 132762
Zoom ladytatyana:

Distance means so little when the one you love means so much 💞

ladytatyana:

Distance means so little when the one you love means so much 💞

09.17.14 195
Zoom kireinahana:

spoken-not-written:

stunningpicture:

When radiologists take a selfie

dead

Wait I’ve seen this

kireinahana:

spoken-not-written:

stunningpicture:

When radiologists take a selfie

dead

Wait I’ve seen this

09.17.14 204116
Zoom mangoestho:

faderstyle:

THIS NEW “WAVES” PHOTO BOOK WILL KEEP YOUR COFFEE TABLE ON SWIM

yooooooooooooooooooooooo
09.17.14 512

hoodkage:

prettyboyshyflizzy:

so if u got imessage u can inbox me them e-mails i aint giving yall my # idk if yall stalkers just yet lol

okay but is bey rly pregnant with indigo oak or nah?

09.17.14 12
Why do you hate people of color so much?

Asked by Anonymous

whitegirlsaintshit:

bestpal:

c-a-bergamot:

Because the pee-oh-sees like to use their race to get impunity from any wrong they do or say, shouting “racism!” everytime a white person dares to correct them.

As a non-white Nicaraguan, I find social justice chicanas like gringatears and embarrassment to our people (Hispanics) who already have to deal with a bad reputation thanks to our mass immigrating Mexican friends. The last thing we need is a stupid spoiled Mexican complaining about the white people of the country she immigrated to.

What you have here is your typical “piss of shit” that admires her “own” ~Latino~ culture but refuses to move back to Mexico, where it belongs.

CRUST NAZI ASS BITCH GO TO HELL AND KILL YOURSELF

who is this precum baby ass bitch?

09.17.14 202

acacophony:

iwriteaboutfeminism:

Police continue to make arrests at Ferguson protest.

Part 4.

Take note: The moment people stopped reblogging and tweeting and writing news articles and calling attention to Ferguson, they brought back the armored cars. It is not over. They were waiting for the world to lose interest and knew it would.

09.17.14 120570

marsofbrooklyn:

henriksaves:

presentreign:

Everyone IN NY should read this

Everyone who wants to come to NY should read this

Everyone should read this if you’re thinking about NY in any way, shape or form.

Learn this shit people.

All of this. But the Union Square subway isn’t that confusing. Fulton St is confusing with the up down and 8 lines over the equivalent of 4 city blocks.

09.17.14 49122